قيمت پودر زيره سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت پودر زيره سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت پودر زيره سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت پودر زيره سبز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع زيره سبز كيلويي-قيمت زيره سبز-زيره سبز فله اي-خواص زيره سبز-پودر زيره سبز  خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر زيره سبز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت پودر زيره سبز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر زيره سبز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد زيره سبز كيلويي-قيمت زيره سبز-زيره سبز فله اي-خواص زيره سبز-پودر زيره سبز  با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر زيره سبز  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر زيره سبز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر زيره سبز و زيره سبز كيلويي-قيمت زيره سبز-زيره سبز فله اي-خواص زيره سبز-پودر زيره سبز  كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر زيره سبز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زيره دانه‌اي است معطر و ضد نفخ كه به‌عنوان ادويه استفاده مي‌شود. برگ‌هاي اين گياه بيست الي سي سانتي‌متر و ارتفاع آن تقريبا پنجاه سانتي‌متر است. ميوه اين گياه نيز هلالي شكل و داراي خطوط برجسته به اندازه دو ميلي‌متر است. دو نوع زيره در دنيا وجود دارد به نام زيره سبز و زيره سياه. در اين مطلب تلاش مي‌كنيم اطلاعاتي به شما درباره قيمت پودر زيره سبز بدهيم.

زيره يكي از ادويه‌هاي معطر است كه به دو صورت زيره سبز و زيره سياه يا زيره ايراني در طبيعت يافت مي‌شود. فوايد زيره بي‌شمار است. هم‌چنين از زيره در آشپزي و پزشكي استفاده مي‌شود.

زيره سبز داراي مقادير بالايي فيبر هستند و با كاهش اشتها و افزايش متابوليسم بدن به لاغري و كاهش وزن افراد كمك مي‌كنند. همچنين مقادير بالاي فيبر موجود در زيره براي كاهش چربي شكم مفيد است. زيره سبز: اين نوع زيره هم به صورت پرورشي و هم خودرو يافت مي‌شود. در ايران نوعي پرورش زيره سبز وجود دارد كه از اجزاي اصلي پودر كاري است و براي تقويت طعم غذاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين در داروهاي سنتي از سال‌ها قبل استفاده مي‌شود.

زيره سبز و زيره سياه چه تفاوتي با هم دارند؟

جنس، گونه، نوع اسانس و تركيبات گياه زيره سبز با زيره سياه كاملاً متفاوت است و اثرات دارويي آن‌ها نيز در بعضي موارد تفاوت دارد؛ به همين دليل ميزان مصرف آن‌ها نيز متفاوت خواهد بود. مقدار مصرف زيره سياه، كه در بسياري از غذاها مصرف مي‌شود، مي‌تواند ده برابر زيره سبز باشد. بوي متفاوت اين دو نوع زيره (سبز و سياه) نيز به دليل متفاوت بودن تركيبات اصلي اسانس آن‌ها است.

فوايد زيره سبز چيست؟

زيره سبز جزء اصلي پودرهاي كاري و چيلي است و به‌عنوان طعم‌دهنده در محصولات غذايي-تجاري متنوعي به كار مي‌رود. عرق اين گياه از طريق تقطير با بخار آب، براي مزه‌دار كردن نوشيدني‌ها، دسرها و چاشني‌ها مصرف مي‌شود و همچنين جزء معطر كرم‌ها، لوسيون ها و عطريات است.

زيره سبز هميشه يك ادويه غيررسمي و خوراكي بوده ‌است. در عين حال ممكن است بعضي افراد به آن حساسيت داشته‌ باشند. ضد درد، بي حس كننده، ضد كرم، ضد چسبندگي پلاكت‌ها، ضد باكتري، ضد سم، ضد صفرا، ضد باروري، ضد التهاب، ضد اكسيدان، ضد عفوني كننده، ضد اسپاسم، ضد تومور، تقويت كننده قواي جنسي، قابض، ضد نفخ، ضد احتقان، معرق، هضم‌كننده غذا، ادرار آور، شيرافزا، داراي خاصيت استروژني، قارچ‌كش، لاروكش، فتودرماتيتيك، محرك، تقويت كننده معده، تقويت كننده رحم و التيام دهنده زخم از خواص زيره سبز است.

چگونه پودر زيره سبز را دم كنيم؟

مي‌توانيد با دم كردن زيره سبز از آن، به‌عنوان دمنوش استفاده كنيد يا به خاطر طعم تندي كه دارد، دمنوش زيره را به مواد ديگري اضافه كنيد. براي تهيه‌ دمنوش زيره سبز كافي است يك قاشق غذاخوري پودر زيره سبز را آسياب كنيد و در يك قوري به همراه آب در دماي ۸۰ درجه به مدت ۱۵ الي ۲۰ دقيقه مانند چاي دم كنيد و به آن رازيانه نيز اضافه كنيد. بعد اين دمنوش را با يك قاشق عسل و آبليمو نوش جان كنيد.

افرادي كه از اين دمنوش براي كاهش وزن استفاده مي‌كنند بهتر است كه نيم ساعت قبل از غذا اين دمنوش را مصرف كنند و از معجزه‌ آن بهره‌مند شوند. اگر هم براي كاهش نفخ و كمك به هضم غذا از اين دمنوش استفاده مي‌كنيد، بهترين زمان مصرف آن ۳ وعده و پس از صرف غذاست. دم كرده زيره سبز يكي از دمنوش‌هاي مفيد براي معده است و اگر بخواهيد معده را كاملا تقويت كنيد، بايد ۲۰ گرم زيره سبز را با مرزنجوش و بابونه در يك ليتر آب به مدت ده دقيقه بجوشانيد و پنج دقيقه دم كرده و هر روز صبح و شب يك فنجان از آن را مصرف كرد.

قيمت زيره سبز تابع پارامترهاي زير است

قيمت زيره سبز تحت تأثير چند عامل قرار دارد. به‌طور كلي، عوامل زير مي‌توانند بر قيمت زيره تأثيرگذار باشند:
  1. عرضه و تقاضا: در بازار، تقاضا و عرضه زيره سبز مي‌تواند تأثير قابل توجهي بر قيمت داشته باشد. اگر تقاضا بيشتر از عرضه باشد، قيمت ممكن است بالا رود. همچنين، عوامل مانند موسم برداشت و ميزان توليد نيز مي‌توانند تقاضا و عرضه را تحت تأثير قرار دهند.

  2. كيفيت: كيفيت زيره سبز نقشي در تعيين قيمت دارد. زيره سبز با كيفيت بالا كه تازه و خوش عطر باشد، ممكن است قيمت بيشتري داشته باشد نسبت به زيره سبز با كيفيت پايين‌تر.

  3. منابع: قيمت زيره سبز مي‌تواند بستگي به منابع مورد استفاده در كشت و توليد داشته باشد. عواملي مانند هزينه‌هاي توليد (از جمله بذر، آبياري، كود و...) و هزينه‌هاي دستيابي به منابع مي‌توانند قيمت را تحت تأثير قرار دهند.

  4. محل توليد و صادرات: زيره سبز در برخي مناطق جغرافيايي بيشتر توليد مي‌شود و برخي مناطق براي واردات آن وابستگي دارند. اين عوامل مي‌توانند به تفاوت قيمت در مناطق مختلف منجر شوند.

  5. تغييرات ارزش ارز: اگر زيره سبز صادراتي است، تغييرات ارزش ارز ممكن است بر قيمت تأثير بگذارد. نوسانات نرخ ارز مي‌تواند قيمت زيره سبز را تغيير دهد.

 

شما عزيزان مي‌توانيد براي اطلاع از قيمت پودر زيره سبز با كارشناسان ما در سالم سازان آذر تماس بگيريد.

قيمت پودر زيره سبز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات زيره سبز كيلويي-قيمت زيره سبز-زيره سبز فله اي-خواص زيره سبز-پودر زيره سبز  مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 247 بازدید دیروز 316 بازدید کل 591545

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .